Första inlägget

Jag har länge funderat på att börja blogga, och känner nu är det dags igen. Det gäller bara att ha något vettigt att skriva om! Min plan för bloggen ser ut ungefär såhär: Uppdatera två-tre gånger i veckan. Inte skriva så personligt, utan mer fokusera på politik och samhälle. Kvalitet före kvantitet Men vi får väl se hur det blir.

Jag tänkte börja med en kort, väldigt kort introduktion av mig själv. Jag heter alltså Victoria, jag går i gymnasiet, Thoren Business School här i Uppsala. Jag är vegetarian, pirat, trummis, hårt blonderad och Star Trek-nörd. Jag bor med min mamma, pappa och två katter. Jag sitter i styrelsen för Ung Pirat Östra Distriket, och det känns spännande och lite läskigt. Jag antar att jag kommer skriva en del om det här, så läs på.

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Stefan & Elenore

Det ska bli intressant att följa den här bloggen, och se hur du utvecklas, du är ju så smart.

Blogg on

2009-03-28 @ 19:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback